[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
معرفی کارخانه::
محصولات و خدمات::
معرفی مسئولان::
مشتریان کلیدی::
اخبار و اطلاعیه ها::
مقالات و مطالب مرتبط::
تحقیق و توسعه::
آلبوم تصاویر::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: تحقیق و توسعه ::
 | تاریخ ارسال: 1391/11/18 | 

تحقیق و توسعه:

یکی از ارکان اصلی کارخانه صنعتی نمونه ، واحد بازاریابی و تحقیق و توسعه این شرکت می باشد. با توجه به اینکه در تفکر بنیانگذاران و مدیران ارشد این شرکت موضوع بازاریابی به عنوان یک فرهنگ فراگیر ریشه ای عمیق داشته است، از ابتدای فعالیت و بخصوص در دورانی که تصمیم به توسعه شرکت گرفته شد، جذب نیروهای متخصص، ایجاد بخش های مرتبط و استفاده از همکاری خبرگان بازاریابی در این شرکت صورت پذیرفته است. بازاریابی به شکل مدرن و علمی با استفاده از خبرگان با تجربه شرکت های بین المللی از سال 1380 در سازمان شکل گرفت. 
واحد بازاریابی و تحقیق و توسعه در جهت چشم انداز شرکت و برای تحقق رسالت آن  می کوشد تا با تلاش برای مدیریت بر کل زنجیره تولید ارزش ازطریق تعیین استراتژی آمیزه های بازاریابی، برای کلیه مشتریان خود در این زنجیره، منافع مورد انتظارشان را تامین نماید.

ایجاد سیستم اطلاعات مدیریت و انجام سرمایه گذاری های لازم دراین زمینه موجب فراهم آوردن اطلاعات دقیق و به موقع از وضعیت بازار، رقبا و انتظارات مصرف کنندگان شده است و شرایط را برای تدوین استراتژی های لازم، اجرا و کنترل تاکتیک ها فراهم آورده است.

دفعات مشاهده: 5425 بار   |   دفعات چاپ: 553 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 40 بار   |   0 نظر
::
مجموعه نرم‌افزارهای یکتاوب Yektaweb CMS
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 41 queries by YEKTAWEB 4645